Zadzwoń: 507 286 284

VW t6 2.0tdi 180km 2013r

Kolejny pilski warsztat podesłał nam nie lada wyzwanie.

Popularna t6 nie miała „ochoty” już odpalać, filtr o bardzo małej przepustowości.

Każdy filtr przed procesem czyszczenia jest dokładnie weryfikowany przy pomocy kamery endoskopowej ( zdjęcie dołączone do opisu) w celu wykluczenia uszkodzeń mechanicznych.

DPF udało się przywrócić do właściwości fabrycznych. ( przeciwciśnienie przed 169 po 32;)

Na podstawie naszych doświadczeń wskazaliśmy na konieczność sprawdzenia wtryskiwaczy paliwa.

Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć:

Nasz proces czyszczenia DPF

Na pierwszym etapie przy użyciu kamery endoskopowej następuje sprawdzenie filtra pod względem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku wykrycia pęknięć, nadtopienia wkładu ceramicznego lub widocznych śladów mechanicznej ingerencji w DPF, nie będzie możliwa regeneracja filtra. W takim przypadku nie pobieramy opłaty za przegląd.

1

Pierwszy etap to montaż filtra w urządzeniu w celu zbadania przeciwciśnienia

2

Drugim etapem jest procedura czyszczenia wodnego

3

Ostatnim etapem jest suszenie w temperaturze powyżej 120 stopni

Ekologiczna odpowiedzialność

Używamy detergentów przyjaznych dla środowiska i bezpiecznych dla wkładu katalitycznego filtra. Cały proces odbywa się w zamkniętym obiegu, dzięki wykorzystaniu największego na rynku układu filtracji, jest bezpieczny dla środowiska naturalnego i nie emituje zanieczyszczeń do atmosfery.