Głównym celem procesu regeneracji wykonywanego przez nasz zakład jest doprowadzenie turbosprężarki do sprawności i niezawodności zgodnej z parametrami fabrycznymi.
Moto DPF powstał z myślą o Twoim pojeździe – jeżeli zauważyłeś w ostatnim czasie:
- spadek mocy
- nierównomierne rozwijanie doładowania
- zwiększone spalanie
- ubywanie oleju silnikowego
…to najprawdopodobniej turbosprężarka Twojego samochodu wymaga interwencji.
Naszą specjalnością jest naprawa turbin do aut osobowych, dostawczych, a także ciężarowych. Działamy głównie na terenie Piły i okolicy do 70 km (Wałcz, Czarnków, Chodzież, Rogoźno, Tuczno, Kamień Pomorski, Czaplinek).
Posiadamy jeden z większych w Polsce magazynów gotowych turbosprężarek – magazyn w Pile wyposażony jest w około 150 szt., magazyn centralny 1200 szt., co powoduje że jesteśmy w stanie wymienić starą turbinę na zregenerowaną już w czasie pierwszej wizyty.
Dlaczego My?
1) Nowoczesny Park maszynowy: posiadamy zaawanasowane techniczne urządzenia produkowane przez światowego lidera CIMAT:
- wyważarka do rdzeni CMT-48 VSR- stosowana do wyważania turbosprężarek wysokobrotowych (do 300 000 obr./min.) , adaptacja wykonywana jest w w warunkach pełnego obciążenia i zwięczona jest wydrukiem poświadczającym prawidłową kalibrację;
- Turbo Test Pro – najnowcześniejsza maszyna testowa mierząca tak ważne parametry jak przepływ spalin, podciśnienie sterownika, obroty wirnika, współczynnik doładowania oraz ciśnienie doładowania. Maszyna pozwala na ustawienie mechanizmu zmiennej regulacji zarówno dla turbosprężarek z siłownikiem elektronicznym jak i pneumatycznym;
- maszyny do obrabiania stali: tokarki, frezarki, szlifierki;
- maszyny do czyszczenia: piaskarki oraz myjki ultradźwiękowe, ciśnieniowe oraz koszowe.
2) Wykwalifikowana kadra: wieloletnie (14 lat) doświadczenie w branży regeneracji turbosprężarek połączone z użyciem jakościowych cześć zamiennych powoduje, że nasze realizacje sprawdzają się zarówno w autach osobowych, jak i tych poddawanych najmocniejszym obciążeniom czyli autach używanych do sportu motorowerowego.
3) Stała cena – nie stosujemy widełek cenowych, klient/ warsztat zna koszt usługi bez konieczności oczekiwania na rozebranie używanej turbiny.
4) Szybkość realizacji: 70% zleceń jesteśmy wstanie realizować w czasie rzeczywistym – czyli wymieniamy używane turbo na nowe, 30% zleceń realizujemy na następny dzień.