Zadzwoń: 507 286 284

Regeneracja turbosprężarek

Głównym celem procesu regeneracji wykonywanego przez nasz zakład jest doprowadzenie turbosprężarki do sprawności i niezawodności zgodnej z parametrami fabrycznymi.

Moto DPF powstał z myślą o Twoim pojeździe – jeżeli zauważyłeś w ostatnim czasie:

  • spadek mocy
  • nierównomierne rozwijanie doładowania
  • zwiększone spalanie
  • ubywanie oleju silnikowego

…to najprawdopodobniej turbosprężarka Twojego samochodu wymaga interwencji.

Naszą specjalnością jest naprawa turbin do aut osobowych, dostawczych, a także ciężarowych. Działamy głównie na terenie Piły i okolicy do 70 km (Wałcz, Czarnków, Chodzież, Rogoźno, Tuczno, Kamień Pomorski, Czaplinek).

Posiadamy jeden z większych w Polsce magazynów gotowych turbosprężarek – magazyn w Pile wyposażony jest w około 150 szt., magazyn centralny 1200 szt., co powoduje że jesteśmy w stanie wymienić starą turbinę na zregenerowaną już w czasie pierwszej wizyty.

Dlaczego My?

1) Nowoczesny Park maszynowy: posiadamy zaawanasowane techniczne urządzenia produkowane przez światowego lidera CIMAT:

  • wyważarka do rdzeni CMT-48 VSR- stosowana do wyważania turbosprężarek wysokobrotowych (do 300 000 obr./min.) , adaptacja wykonywana jest w w warunkach pełnego obciążenia i zwięczona jest wydrukiem poświadczającym prawidłową kalibrację;
  • Turbo Test Pro – najnowcześniejsza maszyna testowa mierząca tak ważne parametry jak przepływ spalin, podciśnienie sterownika, obroty wirnika, współczynnik doładowania oraz ciśnienie doładowania. Maszyna pozwala na ustawienie mechanizmu zmiennej regulacji zarówno dla turbosprężarek z siłownikiem elektronicznym jak i pneumatycznym;
  • maszyny do obrabiania stali: tokarki, frezarki, szlifierki;
  • maszyny do czyszczenia: piaskarki oraz myjki ultradźwiękowe, ciśnieniowe oraz koszowe.

2) Wykwalifikowana kadra: wieloletnie (14 lat) doświadczenie w branży regeneracji turbosprężarek połączone z użyciem jakościowych cześć zamiennych powoduje, że nasze realizacje sprawdzają się zarówno w autach osobowych, jak i tych poddawanych najmocniejszym obciążeniom czyli autach używanych do sportu motorowerowego.

3) Stała cena – nie stosujemy widełek cenowych, klient/ warsztat zna koszt usługi bez konieczności oczekiwania na rozebranie używanej turbiny.

4) Szybkość realizacji: 70% zleceń jesteśmy wstanie realizować w czasie rzeczywistym – czyli wymieniamy używane turbo na nowe, 30% zleceń realizujemy na następny dzień.

Po regeneracji turbospreżarki

Przed regeneracją turbospreżarki