Dzięki zdobytemu doświadczeniu i odpowiednio wyposażonemu warsztatowi jesteśmy w stanie dokonać modyfikacji turbosprężarek zarówno do silników diesla ze zmienna geometrią, jak i silników benzynowych.
Przy naszych pracach stosujemy frezowane koła kompresji (tzw. billet compressor wheel) o znacząco większej wydajności w porównaniu ze standardowo stosowanym. Finalna wydajność hybrydy wzrasta do 20%, co przekłada się na realny wzrost mocy pojazdu. Stosowane koła kompresji wykonane są z najwyżej jakości aluminium o bardzo wysokim stopniu sztywności i znacząco niższej masie własnej – co przekłada się na szybsze „wstawanie” turbospręzarki.
Aktualnie oferujemy hybrydy do silników:
- Passat B8 / Arteon / Tiguan 2.0 BI TDI 240km- 380km – ZOBACZ REALIZACJĘ
- Audi 2.0 tfsi k04-064 – do 400km – ZOBACZ REALIZACJĘ
- 1.8t k03-029 – do 260km – ZOBACZ REALIZACJĘ
- BMW M57 3.0 184 km & 193 km- do 270km – ZOBACZ REALIZACJĘ
- BMW 330d (231 km) – 350km
- Audi / VW 1.8t k04- do 300 km
- BMW 335d – 535d ( 272/286km) – 450km
- Audi/ VW / Skoda/ Seat 1.9tdi – do 230km
- Audi / VW / Skoda / Seat 2.0tdi – do 220km
- Nissan Patrol – 110 – 160km
Nasze realizacje można zobaczyć TUTAJ.