Dokonaliśmy kompleksowych prac przy legendarnym żeliwnym silniku BMW m57 na dwóch turbosprężarkach 535d 272km z 2005 roku, które obejmowały:
- sprawdzenie przeciwciśnienia w katalizatorze (test wyszedł ok, więc nie musieliśmy dokonywać czyszczenia)
- regeneracja i usprawnienie dpf dla większych mocy (tutaj już zmierzone przeciwciśnienie stanowiłoby opór dla turbosprężarek zabraliśmy się więc za prace;)
- montaż większego intercoolera centralnego wraz z wymiana rur dolotowych (hobby motoryzacyjne pcha nas do różnych modyfikacji)
- wykonanie programu w komputerze silnika
Efektem naszych prac jest najmocniejsze bmw 535d z działającym filtrem DPF w Polsce ( 355 km oraz 714nm).
A co najciekawsze to jeszcze nie koniec i chcemy „zaatakować” moce okolic 400 km (oczywiście w zgodzie z ekologią i z czynnym dpfem;)
…i to autem którym można jechać na wakacje za granicę bez obawy o dużżży mandat ekologiczny z Niemiec/Chorwacji/Szwajcarii a nawet Polski;)