Niestety bardzo często przyjeżdżają do auta po tak nieprofesjonalnej próbie usunięcia filtra. Efekt prac widoczny na filmie. Auto ma „dobre” parametry na wolnych obrotach – na poziome 10mbar ale już przy 3tys wzrasta do 152 mbar co jest już poza skala. Na wyczyszczonym filtrze nie przekroczy 50 mbar. Taka metoda powoduje , że auto nie ma mocy pod obciążeniem i nadal będzie paliło błędy i wpadało w tryb awaryjny bez zmian w sterowniku.
Nasz proces czyszczenia DPF
Na pierwszym etapie przy użyciu kamery endoskopowej następuje sprawdzenie filtra pod względem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku wykrycia pęknięć, nadtopienia wkładu ceramicznego lub widocznych śladów mechanicznej ingerencji w DPF, nie będzie możliwa regeneracja filtra. W takim przypadku nie pobieramy opłaty za przegląd.
Pierwszy etap to montaż filtra w urządzeniu w celu zbadania przeciwciśnienia
Drugim etapem jest procedura czyszczenia wodnego
Ostatnim etapem jest suszenie w temperaturze powyżej 120 stopni