Zadzwoń: 507 286 284

Instruktarz jak NIE naprawiać filtrów dpf.

Niestety bardzo często przyjeżdżają do auta po tak nieprofesjonalnej próbie usunięcia filtra. Efekt prac widoczny na filmie. Auto ma „dobre” parametry na wolnych obrotach – na poziome 10mbar ale już przy 3tys wzrasta do 152 mbar co jest już poza skala. Na wyczyszczonym filtrze nie przekroczy 50 mbar. Taka metoda powoduje , że auto nie ma mocy pod obciążeniem i nadal będzie paliło błędy i wpadało w tryb awaryjny bez zmian w sterowniku.

Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć:

Nasz proces czyszczenia DPF

Na pierwszym etapie przy użyciu kamery endoskopowej następuje sprawdzenie filtra pod względem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku wykrycia pęknięć, nadtopienia wkładu ceramicznego lub widocznych śladów mechanicznej ingerencji w DPF, nie będzie możliwa regeneracja filtra. W takim przypadku nie pobieramy opłaty za przegląd.

1

Pierwszy etap to montaż filtra w urządzeniu w celu zbadania przeciwciśnienia

2

Drugim etapem jest procedura czyszczenia wodnego

3

Ostatnim etapem jest suszenie w temperaturze powyżej 120 stopni

Ekologiczna odpowiedzialność

Używamy detergentów przyjaznych dla środowiska i bezpiecznych dla wkładu katalitycznego filtra. Cały proces odbywa się w zamkniętym obiegu, dzięki wykorzystaniu największego na rynku układu filtracji, jest bezpieczny dla środowiska naturalnego i nie emituje zanieczyszczeń do atmosfery.