Zadzwoń: 507 286 284

fiat punto 1.3hdi

Trafił do nas fiat po awarii silnika, filtr już w stanie agonalnym.

Całe szczęście wkład filtra nie uległ zniszczeniu ( miejscowemu przypaleniu ze względu na zalegający olej silnikowy)

Proszę pamiętać, iż procedura wypalania ( zarówno w normalnym trybie jazdy jak i stacjonarnego ) nie usunie oleju silnikowego z filtra). Ponadto może doprowadzić do miejscowego zdematerlizowania wkładu- a co za tym idzie bezpowrotnego uszkodzenia.

Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć:

Nasz proces czyszczenia DPF

Na pierwszym etapie przy użyciu kamery endoskopowej następuje sprawdzenie filtra pod względem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku wykrycia pęknięć, nadtopienia wkładu ceramicznego lub widocznych śladów mechanicznej ingerencji w DPF, nie będzie możliwa regeneracja filtra. W takim przypadku nie pobieramy opłaty za przegląd.

1

Pierwszy etap to montaż filtra w urządzeniu w celu zbadania przeciwciśnienia

2

Drugim etapem jest procedura czyszczenia wodnego

3

Ostatnim etapem jest suszenie w temperaturze powyżej 120 stopni

Ekologiczna odpowiedzialność

Używamy detergentów przyjaznych dla środowiska i bezpiecznych dla wkładu katalitycznego filtra. Cały proces odbywa się w zamkniętym obiegu, dzięki wykorzystaniu największego na rynku układu filtracji, jest bezpieczny dla środowiska naturalnego i nie emituje zanieczyszczeń do atmosfery.