Zadzwoń: 507 286 284

Daf 106 euro 6 wersja poliftingowa – filtry wypchnięty z obudowy

Choć wielu użytkowników trucków wciąż mylnie zakłada, że filtry dpf są bezobsługowe , tutaj mamy kolejny przykład że się mylą.

Tym bardziej , że sprawa dotyczy świeżego dafa z 2017 roku.

Filtr w tym pojeździe był na tyle niedrożny, iż wkład dpf został wypchnięty o około 4cm z obudowy. Jeszcze chwila i dodatkowe cm i filtr uległ by zniszczeniu mechanicznemu- poprzez uderzenie ( i parę tysięcy stracone bezpowrotnie).

Zabraliśmy się szybko do pracy:

  • wprasowaliśmy filtr na swoje miejsce – dzięki zdobytej wiedzy jesteśmy świadomi realnego położenia wkładu. A nasza prasa ogarnie każdy przypadek;)
  • czyszczenie wkładu
  • pomiary 😉
  • zabezpieczenie filtra przed ponownym wypchnięciem z obudowy- poprawienie wady konstrukcyjnej filtra ( posiadamy własne rozwiązanie problemu)

Pozostaje zamontować wkład i dalej użytkować trucka.

Zapraszamy

Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć:

Nasz proces czyszczenia DPF

Na pierwszym etapie przy użyciu kamery endoskopowej następuje sprawdzenie filtra pod względem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku wykrycia pęknięć, nadtopienia wkładu ceramicznego lub widocznych śladów mechanicznej ingerencji w DPF, nie będzie możliwa regeneracja filtra. W takim przypadku nie pobieramy opłaty za przegląd.

1

Pierwszy etap to montaż filtra w urządzeniu w celu zbadania przeciwciśnienia

2

Drugim etapem jest procedura czyszczenia wodnego

3

Ostatnim etapem jest suszenie w temperaturze powyżej 120 stopni

Ekologiczna odpowiedzialność

Używamy detergentów przyjaznych dla środowiska i bezpiecznych dla wkładu katalitycznego filtra. Cały proces odbywa się w zamkniętym obiegu, dzięki wykorzystaniu największego na rynku układu filtracji, jest bezpieczny dla środowiska naturalnego i nie emituje zanieczyszczeń do atmosfery.