Zawitał do nas Golf 7 w wersji 2.0tdi 150KM z hybrydową turbosprężarka przygotowywaną w warsztacie zewnętrznym. Niestety po przyjeździe okazało się że auto jeździ w trybie awaryjnym wywoływanym przez przeładowanie.
W takim wypadku klient wrócił do domu autem zastępczym , a my zajęliśmy się poszukiwaniem usterki.
W trakcie weryfikacji na jaw wyszło szereg uchybień :
– Przewód idący do n75 pękł i została zastosowana redukcja przez poprzedniego majstra ( widoczna na zdjęciach)- My natomiast dokonaliśmy wymiany przewodu w całości;)
– Turbosprężarka – naprawiliśmy zapieczoną geometrie oraz dokonaliśmy ponownego ustawienia turbo
Udało się uzyskać moment obrotowy na poziomie 440Nm co daje bardzo dobre odczucia za kierownicą.
Skrzynia biegów DSG została dostosowana do nowych parametrów, a także czas zmiany biegów został skrócony.
Tak jak zawsze klient otrzymał auto zastępcze na czas realizacji modyfikacji bez opłat.
Parametry:
seria 162KM/343Nm
mod 203 KM/440Nm
Plusy tuningu:
Większa elastyczność
Lepsze przyspieszenie
Spalanie na tym samym poziomie lub mniejsze
Więcej informacji na naszych stronach:
Jak przygotować samochód do tuningu: https://tuneforce.pl/jak-przygotowac-auto-do-tuningu
#vw #golf7 #stage2 #2.0tdi #chiptuning #chiptuningpiła #chiptuningpoznan #chiptuningpila #hamowniapiła #tuningpiła #hamownia #tuneforce #piła #MotoDpf #powerbox #box #chipbox