Duża część naszej pracy obejmuje czyszczenie filtrów dpf/fap dostarczonych bezpośrednio przez warsztaty samochodowe lub osoby prywatne ze smykałką prac mechanicznych.
W tym wypadku zajmujemy się samym mycie filtra bez demontażu i analizy logów samochodu.
Jest to znacznie szybsza usługa ( i co za tym idzie tańsza;) i zajmuje około 1h.
Można więc podwieźć filtr wypić dobrą kawę a filterek będzie już czekał do zabrania.
Nie inaczej było w tym wypadku, filtr jak widać po zdjęciach typowo zanieczyszczony popiołem – charakterystyczny kolor rudy.
Ciśnienie różnicowe spadło z 76mbar do 34mbar ale to nie ono jest tu najważniejsze…
Tak naprawdę liczy się dla auta odzyskanie przestrzeni magazynowej ceramiki – czyli oczyszczenie wkładu z nadmiaru zalegającego popiołu.
Efekt osiągnięty, teraz zostaje przypisanie filtra jako nowego/ skasowanie adaptacji i dalsza radość z użytkowania pojazdu