Tym razem mieliśmy przyjemność dokonać naprawy audi a5 z silnikiem 2.7tdi.
Auto przyjechało z podejrzeniem usterki dpf .
Po głębszej analizie logów doszliśmy do wniosku iż problemem auta nie jest dpf natomiast zle działający czujnik różnicowy.
Czujnik zawyżał wyniki o 100mbar symulując dla auta zapchanie filtra.
Zakupiliśmy nowy czujnik w ASO, dokonaliśmy adaptacji i auto pojechało dalej.
Po montażu nowego czujnika okazało się filtr ma dobre parametry więc nie ma potrzeby regeneracji.
Do całego koncernu Vw/audi/skoda/seat posiadamy oryginalny przyrząd serwisowy VCDS dlatego z łatwością możemy dokonywać nastawy i adaptacje.
#audia6 #regeneracjadpf #czyszczeniedpf #dpfa6 #chiptuningpila #hamowniapiła #tuningpiła #hamownia #tuneforce #MotoDpf