Audi w rocznikach powyżej 2014 szczególnie z napędem 4×4 to chyba najbardziej omijane demontaże przez mechaników co powoduje że bardzo dużo tych aut trafia do nas.
A3 przyjechała do nas z problemem z częstymi procesami wypalania dpfu.
Jest to typowy objaw dla zużycia filtra dpf wraz z rosnący przebiegiem.
Najczęściej problemy te pojawiają się w momencie gdy auto minie legendarne 200 tys km.
Na zdjęciach widoczny popiół co potwierdza naszą wstępną teorie.
Proszę pamiętać że nasze prace obejmują :
– wywiad z klientem w celu poznaniu objawów auta
– sprawdzenie komputerowe ( tutaj przez urządzenie serwisowe Vag):
* sprawdzenie ciśnienia różnicowego
* sprawdzenie km od ostatniego wypalania dpfu
* sprawdzenie poprawności pracy czujników ( różnicowego, sond, termostatów itd.
– demontaż wkładu
– sprawdzenie szczelności układu dpf
– sprawdzenie ceramiki wkładu kamerą endoskopową
– sprawdzenie ciśnienia różnicowego na maszynie dpf i porównania wyników z testera serwisowego
– czyszczenie dpf
– sprawdzenie ciśnienia różnicowego po czyszczeniu wkładu
– montaż
– adaptację i przypisanie wkładu dpf
– jazdę testową
Zaufaj profesjonalistą;)
Więcej informacji na naszych stronach:
Jak przygotować samochód do tuningu: https://tuneforce.pl/jak-przygotowac-auto-do-tuningu
#audi #audia3 #2.0tdi#1.6tdi #czyszczeniedpf #maszynybudowlane #maszynyrolnicze #chiptuningpila #hamowniapiła #tuningpiła #hamownia #tuneforce #piła #MotoDpf #powerbox #box #chipbox